Nie idzie masa?? Dodaj tłuszczy


Wiele osób myśli że nie będą się zalewać tłuszczem jak będą unikać tłuszczy. Nic bardziej mylnego!! Tyjemy od nadmiaru kalorii w naszej diecie. Nadmiar węglowodanów powoduje większy przyrost tkanki tłuszczowej niż nadmiar tłuszczy. Poniższe rozwiązanie okazało się być przełomem w budowaniu masy u osób którym doradzam.
Najszybsza droga do gigantycznego progresu w budowaniu suchej masy


Czy twoja waga stoi w miejscu?? Nie masz już siły wepchać w siebie kolejnej miski ryżu??
Dodawaj do każdego posiłku tłuszczy. W zależności od tego jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne.Wielu dietetyków twierdzi że w posiłkach okołotreningowych nie powinno się ich używać, ale ta metoda była sprawdzona przez 10 osób i nie było zauważalnej różnicy. Jaki jest najwygodniejszy sposób na budowanie suchej masy mięśniowej?? Manipulować tłuszczami w diecie.
Używaj do tego celu tłuszczy nienasyconych czyli:

Wielonienasycone:

olej rzepakowy, lniany, kukurydziany , sojowy , słonecznikowy a także margaryny miękkie(nie polecane poniewaz zawierają izomery transu-utlenione tłuszcze). Ponad to w nasionach lnu, orzechach włoskich, rybach,pestkach dyni

Jednonienasycone:

Oliwa z oliwek, olej arachidowy, tran, ryby

Polecam olej olisana

 


<< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł >>

Oceń artykuł

Polecane artykuły:

Komentarze
  1. Warto zaznaczyć, że nie wszystkie tłuszcze które możemy spożywać na zimno, dodając do sałatek czy też pijąc prosto z butelki, nadają się do smażenia. Istotną rolę odgrywa tutaj temperatura dymienia, inna dla każdego z wymienionych tłuszczów. Co ciekawe, do smażenia najlepszym tłuszczem okazuje się smalec a dalej w kolejności, stosunkowo mało popularny olej/tłuszcz kokosowy.

Zostaw komentarz

*

  • Facebook
  • Google+
  • Twitter